top of page

TRENDS

Niet alle trends zijn relevant. Met bureau voor vernieuwing vind je de relevante trends en leer je inspelen op die trend(s). 

​

bureau voor vernieuwing kijkt niet naar vandaag of gisteren als het om trends gaat. Wij kijken 5 tot 10 jaar vooruit om klaar te zijn voor wijzigingen in consumentengedrag.

Op trends die al gaande zijn heb je al ingespeeld, als het goed is. Wat heb je dus aan de trendwatchers die laten zien wat je al weet en doet?  

​

bureau voor vernieuwing helpt verder vooruit te kijken. Zodat je kunt investeren in kansen die voor jullie bedrijf of regio het verschil kunnen maken. Dat doen we in concrete duidelijke stappen.  

ACCOMMODATIES

bureau voor vernieuwing heeft de afgelopen 20 jaar diverse nieuwe eigenzinnige en eigentijdse logies- concepten bedacht. 

 

Een bijzondere hotelkamer,  vakantiewoning of tent

versterkt uw branding.

​

Wij denken graag mee!

CONCEPTING

Prachtig hoor die zg trend watchers die iets een trend noemen als het al jaren speelt.

 

bureau voor vernieuwing zet trends, innoveert vanuit een passend concept voor de opdrachtgever.

​

branding by concepting

VISIE VORMING

De wereld verandert. Consumenten gedrag verandert. En toch kan bureau voor vernieuwing de belangrijke sociaal maatschappelijke ontwikkelingen duiden, zodat je er op in kunt spelen. Visie-onair.

​

Beter en anders dan anderen.

Succesvoller dan anderen.

VOORUIT DENKEN

Het vervelende van de toekomst is dat je consumenten niet kunt vragen wat ze willen

- als ze het niet kennen -.

 

Nog geen 20 jaar geleden had 90% van de mensen geen enkele behoefte om de hele dag bereikbaar te zijn en een telefoon mee te nemen (..).

​

bureau voor vernieuwing helpt weten wat de toekomst brengt.

je TOEKOMST 2030

bottom of page