SWADT

Succesvol Werken

Aan De Toekomst

is de methode van bureau voor vernieuwing om in 5 stappen met betrokkenen of stakeholders te bepalen welk merk- en business-model het meest passend, duurzaam, sterk en onderscheidend is.

Je stelt als het ware je eigen maaltijd van de toekomst samen.

Een sterk merk worden. Daarvoor legt bureau voor vernieuwing met SWADT een fundament. Omdat de ontwikkelingsrichtingen duidelijk zijn, en dus wat de komende jaren op marketinggebied nodig is.

 

Qua producten, prijsstelling, positionering  customer journey en online communicatie.  En dus kan daar gericht aan worden gewerkt. Op alle gebieden.

Welke factoren bepalen de concurrentiekracht in de komende jaren? Waar moet je de komende jaren aan werken om succesvol te zijn (of blijven)? 

Waar moet je als bedrijf, bedrijfstak en regio aan voldoen om attractief te zijn (of blijven)? Hoe zorg je dat je je onderscheid? Hoe voorkom je dat je locatie of product inwisselbaar is?

 

bureau voor vernieuwing stelt samen met jou vast welke 'key forces' jullie toekomst bepalen. Vervolgens formuleren we samen een realistisch plan van aanpak.

Welcome to

THE NEXT BIG THING

Trends vertalen

Hoe leer je op relevante trends in te spelen?

Om jouw klanten of gasten met verhalen thuis te laten komen, moet je eigen verhaal ook kloppen.

Je kunt wel 'kwaliteit' nastreven maar weet je waar dat bij jullie voor staat en vooral wat jullie 'kwaliteit' anders maakt dan bij de concurrenten? 

Met SWADT leer je van je eigen kracht uit te gaan en op relevante trends in te spelen. Op een manier die je doet onderscheiden van de concurrenten en klanten/gasten zal aanspreken en enthousiast zal maken.

your

brand

Branding start bij bureau voor vernieuwing bij het uitvinden waar je bedrijf, regio, winkelstraat of product/dienst voor staat.

En dat gebeurt met de SWADT methode. 

 

Want bureau voor vernieuwing gelooft in sterke merken. Juist in leisure, retail en ontwikkeling.

En SWADT helpt daarbij.

Succesvol Werken Aan De Toekomst.