SWADT

Succesvol Werken

Aan De Toekomst

is de methode van bureau voor vernieuwing om in 5 stappen met betrokkenen of stakeholders te bepalen welk businessmodel het meest passend, duurzaam, sterk en onderscheidend is.

Je stelt als het ware je eigen maaltijd van de toekomst samen.

Innoveren is te leren. Daar is bureau voor vernieuwing van overtuigd. Want met SWADT wordt een fundament voor innovatie gelegd. Omdat de ontwikkelingsrichtingen duidelijk zijn, en dus wat de komende jaren op marketinggebied nodig is.

 

Qua producten, prijsstelling, positionering  customer journey en online communicatie.  En dus kan daar gericht aan worden gewerkt. Op alle gebieden.

Welcome to

THE NEXT BIG THING

Trends vertalen

Op relevante trends leren in te spelen

Om jouw klanten of gasten met verhalen thuis te laten komen, moet je eigen verhaal ook kloppen.

Je kunt wel 'kwaliteit' nastreven maar weet je waar dat bij jullie voor staat en vooral wat jullie 'kwaliteit' anders maakt dan bij de concurrenten? 

Met SWADT leer je van je eigen kracht uit te gaan en op relevante trends in te spelen. Op een manier die je doet onderscheiden van de concurrenten en klanten/gasten zal aanspreken en enthousiast zal maken.

your

brand

Branding start bij bureau voor vernieuwing bij het uitvinden waar je regio, winkelstraat, product/dienst of bedrijf voor staat.

En dat gebeurt met de SWADT methode. 

Want bureau voor vernieuwing gelooft in sterke merken. Juist in leisure, retail en ontwikkeling. En SWADT helpt daarbi.

© 2018 by bureau voor vernieuwing

Molenweg 5

1601 SR  ENKHUIZEN

T: 06-50298181

M: mail@bureauvoorvernieuwing.nl

  • Twitter - Black Circle
  • Twitter Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Instagram Social Icon

bureau voor vernieuwing is

RECRON-HISWA TOP Adviseur