top of page

Hoe goed gaat 't?

Met jou en met wat je wilt bereiken? 

​

Ben je tevreden of zie je nog verbeterkansen? Laat het me weten, vraag het me. Alle vragen over 'wat' jij of jullie de komende jaren moeten doen, beantwoord ik per ommegaande en gratis. Je kunt daarvoor ook mijn blogs lezen. Want het zijn geen geheimen. 

 

Als je wilt weten 'hoe' jullie aan de slag moeten, werk ik graag met jullie aan een passend antwoord. Daar zit ook mijn kracht. Als omdenker, trendvertaler en als merken-bouwer. 

 

Of je nu onderneemt of in dienst bent - van een overheid of bedrijf - je merkt vast dat er veel op ons af komt. Ik merk dat natuurlijk ook. Maar ik merk ook dat wij als spelers en stakeholders achterblijven.

​

Omdat de medewerkers in leisure in direct contact staan met de klant (of gast/bezoeker), kun je direct het verschil maken. En daar schuilt het probleem. In het verschil maken.

​

Veel hotels, campings, regio's, vakantie- en bungalow-parken en gemeenten lijken op elkaar. Overal zie ik min of meer hetzelfde aanbod op min of meer dezelfde wijze aangeboden en gefaciliteerd worden. 

​

Vernieuwingen zijn schaars. Ja natuurlijk zijn er de vernieuwde kamers of nieuwe sanitairgebouwen. Maar een echt andere aanpak kiezen komt zelden voor. 

​

Maar hoe zorg je voor 'impact', voor merk-waardigheid? Hoe zorg je voor een 'total experience' in je bedrijf, regio of stad? Hoe word je een sterk merk, een 'brand'?

​

Laten we het uitvinden, creëren. Door samen in de huid van de klant te kruipen. Door samen op weg te gaan naar relevant aanbod en oprechte meer-waarde. Bel me. 

​

Hans de Vries (bureau voor vernieuwing)_

Hans de Vries

Hallo, ik ben Hans de Vries. Van bureau voor vernieuwing. Al sinds mijn 13e jaar - toen ik mijn oom mocht helpen bij de opstart van zijn camping - ben ik werkzaam in de 'leisure'.

 

Na mijn afstuderen (i.o.v. RECRON op 'marketing in de verblijfsrecreatie') werkte ik als marketing verantwoordelijke 10 jaar voor internationale sportmerken.

 

Daarna heb ik voor DMO's gewerkt, voor een samenwerkingsverband, hotelgroep, gemeenten, bungalowparken, campings, provincies, banken en ontwikkelaars, als eindverantwoordelijke, als interim manager, bedrijfsmakelaar en senior adviseur.  

​

Eigenlijk voel ik mijzelf vooral duwer, enthousiast duwer van mooie ontwikkelingen. Ontwikkelingen die helpen van een bedrijf, regio of locatie een sterk merk te maken.

​

Want aan 'branding' heb ik mijn hart verpand. Het is prachtige manier om de verbeterstappen van een bedrijf of locatie aan op te hangen. Het biedt een kader om vanuit de eigenaardigheid van het bedrijf, de regio en de hoofdrolspelers, op weg te gaan naar een grotere naamsbekendheid, commercieel succes en trouwe enthousiaste stakeholders.

bottom of page