top of page
Jullie merk-waardigheid helpt

In deze tijd van onzekerheid moeten we gissen naar het verloop van het seizoen. Vakantiegangers kunnen hun vakanties uitstellen, toch naar Frankrijk gaan of lekker vertrouwd dichtbij huis blijven.

​

De kans is groot dat mensen minder snel naar plekken gaan waar veel mensen bijeenkomen. Juist de solitaire vakantie-huizen, kleine hotels en kleinere campings zouden wel eens kunnen gaan profiteren.

​

In deze onzekere tijden en andere marktomstandigheden ga je nadenken. Over je financiële situatie, over hoe het nu verder moet. Natuurlijk ben je blij dat eindelijk weer wat kan en mag. Maar toerisme blijft een erg concurrerende prijs-gedreven markt. 

​

Om te overleven zul je je dus vooral moeten onderscheiden, op een manier die voor de gast/bezoeker betekenisvol is. Het kritisch kijken naar de kracht van je eigen bedrijf of regio zal je helpen om de komende jaren nog succesvoller te worden. Als een sterk merk.

​

Daarom is een duidelijke focus op de gast nodig (op z’n Engels 'customer centricity’) en het bieden van indrukwekkende beleving (‘customer experience’). Uiteindelijk wil je immers een loyale gast/klant die zich positief over je uit en bij je past qua uitgaven en gedrag. Onze werkwijze vanuit ‘branding’ kan je  daarbij ondersteunen. 

​

Hoe bijzonder ben je echt?

​

Natuurlijk gaan we allemaal voor een ‘tevreden’ gast/bezoeker. Maar waarom streven we niet naar een 'enthousiaste' gast? Waarom zijn we tevreden met een 7 als je voor een 9 kunt gaan?

​

Bij bureau voor vernieuwing helpen wij bestemmingen beter presteren. Dat kan gaan om hotels, campings, attractie- of vakantieparken maar ook om regio’s, natuurgebieden, gemeenten of steden. 

​

Tevens ondersteunen wij overheden en projectontwikkelaars in het bedenken van een nieuwe invulling van een locatie. Dat doen we vanuit de ‘merk-waardigheid’.

​

Al tijdens mijn studie ontdekte ik de kracht van goede marketing. Ik bedoel dan echte marketing en niet alleen ‘promotie’. En vanaf mijn eerste functies als internationaal productmanager en marketing manager merkte ik de kracht en mogelijkheden van sterke merken. 

​

In de afgelopen decennia heb ik vele bedrijven en gebieden geholpen hun identiteit te vinden, te creëren en te ontwikkelen. Wat mij in al die jaren wel duidelijk is geworden dat het succes van een bestemming direct afhankelijk is van het zijn van een sterk merk.

​

Wat kunnen we voor jullie betekenen?

 

We houden graag een spiegel voor, om te tonen hoe sterk jullie zijn als merk en wat jullie zouden kunnen zijn. Vanuit jullie eigenheid helpen we de merkwaarden vormgeven, in alle facetten van het zijn van een merk-waardige bestemming. 

​

Dat doen we vaker, met ondernemers, gasten, bestuurders, bezoekers, medewerkers en bewoners als inspiratiebronnen en meebouwers aan een prachtig sterk merk.  

​

Jullie behoren waarschijnlijk al tot de top van Nederland of zijn op weg. Met ambities. Om nog duidelijker het verschil te maken. Om gezien worden in de markt. Weten hoe je je slimmer kunt positioneren en welke proposities te kiezen. Nu en in de toekomst.

​

Wij helpen met het kritisch kijken naar jezelf. Houden een spiegel voor. Of je nu bedrijf, regio, stad of locatie bent. En of je nu eigenaar, manager, directeur of VVE bent.

​

We gaan samen aan de slag om een sterk merk te creëren vanuit onderscheidende waarden. Een sterk merk blijft dicht bij jezelf. Met passende uitingen. Een authentiek merk dat realiteit en ambitie weet om te zetten in concurrentiekracht. 

​

Het valt op zijn plek. Jezelf kunnen zijn en het verschil kunnen maken. 

​

Bel of mail me bij vragen of suggesties (op 0650298181 of hans@bureauvoorvernieuwing.nl).

Groet, Hans

bottom of page