Wij zoeken namens een gerenommeerd vakantiepark een:

Ackersate%20centraal%20in%20Nederland_ed

allround HOOFD ADMINISTRATIE  

Een leidinggevende die als sparring partner van de directeur kan optreden. Iemand die de administratie zodanig kan inrichten dat het managementteam (waar jij deel van uitmaakt) tijdige en accurate rapportages kan bespreken. Maar ook iemand die graag zijn kantoor uitkomt en ‘hands on’ mee helpt daar waar nodig. Een persoon die midden in zijn/haar ontwikkeling op zoek is naar een fijne werkplek midden in Nederland, aan de rand van de Veluwe. Een administratief geschoolde HBO-er die als financieel bedrijfsleider mee kan en wil denken over de toekomst van een bekend 5-sterren vakantiepark. Iemand die zich thuis voelt bij een familiebedrijf dat zich in alle opzichten bekommert om gasten en medewerkers en waar je waardig met elkaar omgaat. 

Je werkomgeving

Een vakantiepark midden in Nederland, aan de voet van de Veluwe, ANWB Top camping met hoogwaardige te huren accommodaties en  uiteenlopende  voorzieningen om te eten, spelen en sporten; dat is Vakantiepark Ackersate. 

Bijna 22 ha natuurlijke ruimte om te ontspannen en je eigen plek te vinden temidden van schone en vaak recent gerealiseerde kampeerplaatsen of huisjes. Met Recreatieplas Zeumeren en het dorp Voorthuizen op loopafstand. Zie ook www.ackersate.nl.

Je gaat onderdeel uitmaken van het managementteam dat onder leiding staat van de directeur. Ook de drie hoofden van dienst maken deel uit van het managementteam. 

Met de 18 vaste en 60 tijdelijke collega's maak je het verschil. Jij geeft leiding aan de medewerker administratie-HR en het hoofd horeca. Jij helpt de collega's nog beter te  presteren, ook door hen duidelijke financiële informatie te bieden..  

Het team rapporteert aan het bestuur van de stichting waarin de leden van de familie Van Ommen  zijn vertegenwoordigd. 

Aangenaam

Wat breng jij? En vooral hoe zou je jezelf presenteren binnen Ackersate? Heb je misschien al eens op een camping of vakantiepark gewerkt? Dan weet je dat de werkzaamheden soms door de waan van de dag worden geregeerd. Daarom hou jij je hoofd koel en weet je de hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden. Jij ziet de consequenties van investeringen en ontwikkelingen op de liquiditeit. Je begrijpt de behoefte aan juiste en verklaarbare cijfers. Je weet aan te tonen wat je elders al hebt veranderd en gerealiseerd. 

Natuurlijk voel je je helemaal thuis in Exact-On-Line en ben je dol op begrotingen en het halen daarvan. Je bent verantwoordelijk voor de financiële en salarisadministratie en mede het HR beleid op het bedrijf. En natuurlijk draai je mee als 'duty manager' in afwezigheid van de directeur.

Je hebt een brede interesse en oog voor het welzijn van je collega's en gasten. Natuurlijk begrijp je dat je geregeld in de weekenden en vakanties moet werken. En met je open houding en inlevingsvermogen draag je bij aan het fijne werkklimaat. 

Procedure

Omdat we graag willen dat je nog dit jaar kunt beginnen, hebben we in november de kennismakingsgesprekken gepland. Dat zal waarschijnlijk online gaan. Wij stellen vervolgens 2-3 kandidaten voor aan directie en bestuur. Dan plannen we een assessment zodat we zo snel mogelijk met jouw een overeenkomst (voor eerst 1 jaar) kunnen gaan tekenen. Gezien onze planning vragen we je voor 7 november 2021 te solliciteren. 

Lijkt het je wat?

Stuur dan je motivatie (inclusief je prestaties) en cv in een mail en/of video via whatsapp naar

Hans de Vries, recruiter. Hem kun je ook bellen voor meer informatie.

Jouw acties

We hebben marktconforme arbeidsvoorwaarden voor je in petto, op basis van functieniveau 8 a 9 van de CAO-Recreatie, afhankelijk van wat je brengt.

 

In de download map (onder) vind je een uitgebreide functie omschrijving, de meest recente CAO, informatie over het Fonds Recreatie en over het Handboek Functie indeling.

Als je wilt kun je ook nog de app Recreatie CAO downloaden in de App Store of in Google Play.